Sóder, rizsa vagy jó szöveg?

Avagy mitől lesz ideális egy weboldal tartalma.
Nézzük hát.
Azzal nem árulok el titkot azt hiszem, hogy a Google, mint piacvezető kereső több 100 szempont alapján ragsorolja a weboldalakat. Mindegyiknek lehetetlen megfelelni, de van egy ajánlási lista, amiből érdemes mazsolázgatni.
Mik a legfontosabb weboldal szövegezési alapok, amikre figyelni kell?
Lássuk:
- megfelelő, ideális számú, minőségű kulcsszavak kiválasztása
- 2-5% közötti kulcsszó sűrűség elérése
- állandóan bővülő saját készítésű, minőségű tartalom létrehozása
- ne használjunk idegen tartalmakat, mert részleges vagy teljes tartalmi egyezéseket a keresők „büntetik”
- szöveges linkek a szövegben, kereszthivatkozások létrehozása
- lehetőleg minden oldalra mutasson egy link
- a linkek ellenőrzése, a „sehová sem mutató” hivatkozások törlése
- horgonyszövegek jelenléte
- a leginkább jellemző böngészőkön való tesztelése az adott szöveges tartalomnak
- a képek elnevezése (kulcsszavak használata)
- tiszta URL-ek használata (kérdőjel és egyéb karakterektől mentesen)
- minden lényges információt szövegesen mutassunk meg, ne ágyazzuk képekbe, grafikákba
- ne navigáljuk el a látogatót másik oldalra
- használjunk tartalmi beágyazásokat (video, űrlapok, stb.)
A felsrololásból is látszik, hogy egy weboldal tulajdonosa sincs könnyű helyzetben. Kiélezett a harc a látogatókért, akikből potenciális vásárló lehet.
A mi tapasztalatunk az, hogy akkor érünk el sikert a weboldalunkkal, ha a látogatók által az oldalunon eltöltött idő folyamatosan növekszik, csökken a visszafordulások aránya, a felhasználok sokat tudnak „bolyongani” a tartalommal gazdagon ellátott felületeken. Valamint lényege, hogy mennyien érkeznek a weboldalra az oldalunkra mutató hivatkozással vagy megadott kulcsszavakra történő kereséssel.
És még sorolhatnánk…
Amennyiben a Webgenerátor rendszerét választja, kollégáink készségesen segítenek Önnek!
Weboldal 5 perc alatt, akár 19.990 Ft+ÁFA/év-től!