Panaszkezelés

Ügyfeleink észrevételeiket és panaszukat megtehetik Társaságunk felé:

  • telefonon, a +36-70/314-4446-es telefonszámon,
  • elektronikusan, az e-mail címen,
  • vagy a 9700 Szombathely, Werner Alajos utca 4/D postacímre küldött levélben.

 

Cégünk az ügyfél panaszát köteles megvizsgálni, és lehetőség szerint azonnal tájékoztatást adni. Amennyiben a panasz nem orvosolható azonnal, vagy az ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, úgy szolgáltató az állásfoglalásáról, intézkedéseiről és annak indoklásáról írásos tájékoztatást ad az ügyfélnek legkésőbb a panasz beérkezését követő 15 napon belül.

Az ügyfél továbbá panaszával az alábbi hatóságokhoz és testületekhez fordulhat:

  • Vas Megyei Kormányhivatal Szombathelyi Járási Hivatal - Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály / Fogyasztóvédelmi Osztály
    http://jarasinfo.gov.hu/
    Cím: 9700 Szombathely, Wesselényi M. u. 7.
    Telefon: +36/94/505-220 Fax: +36 94 506 984
    E-mail:
  • Győr-Moson-Sopron Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
    https://bekeltetesgyor.hu
    Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/A
    Telefon: +36 96 520 217
    E-mail:

 

Fogyasztói érdekek képviseletét ellátó egyesületek:

  • Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület
    http://www.ofe.hu
  • Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület Vas Megyei és Szombathelyi Városi Szervezete
    Címe: Szombathely, Ady tér 5. II/206. hétfő, csütörtök 9-12 óra között
    Telefon: +36/94/342-035
    Mobil: +36/30/394-1681
  • Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége
    http://www.feosz.hu
Weboldalunk sütiket (cookie) használ működése folyamán annak érdekében, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassa Önnek, valamint a látogatottság mérése céljából. A sütik használatát bármikor letilthatja! Erről bővebb információkat olvashat itt: Adatkezelési tájékoztatónk