Panaszkezelés
Ügyfeleink észrevételeiket és panaszukat megtehetik Társaságunk felé:
- telefonon, a +36-70/314-4446-es telefonszámon,
- elektronikusan, az e-mail címen,
- vagy a 9700 Szombathely, Werner Alajos utca 4/D postacímre küldött levélben.
Cégünk az ügyfél panaszát köteles megvizsgálni, és lehetőség szerint azonnal tájékoztatást adni. Amennyiben a panasz nem orvosolható azonnal, vagy az ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, úgy szolgáltató az állásfoglalásáról, intézkedéseiről és annak indoklásáról írásos tájékoztatást ad az ügyfélnek legkésőbb a panasz beérkezését követő 15 napon belül.
Az ügyfél továbbá panaszával az alábbi hatóságokhoz és testületekhez fordulhat:
- Vas Megyei Kormányhivatal Szombathelyi Járási Hivatal - Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály / Fogyasztóvédelmi Osztály
http://jarasinfo.gov.hu/
Cím: 9700 Szombathely, Wesselényi M. u. 7.
Telefon: +36/94/505-220 Fax: +36 94 506 984
E-mail: - Győr-Moson-Sopron Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
https://bekeltetesgyor.hu
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/A
Telefon: +36 96 520 217
E-mail:
Fogyasztói érdekek képviseletét ellátó egyesületek:
- Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület
http://www.ofe.hu - Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület Vas Megyei és Szombathelyi Városi Szervezete
Címe: Szombathely, Ady tér 5. II/206. hétfő, csütörtök 9-12 óra között
Telefon: +36/94/342-035
Mobil: +36/30/394-1681 - Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége
http://www.feosz.hu